Hi. Do read and follow if you like. Thanks :>

Monday, April 8, 2013

SAPS

Assalamualaikum. Hi Awak. Okay so sekarang ni mood sedih, rasa nak meraung nangis guling-guling sambil hentak kepala dekat dinding. Ironi sungguh. Baik, dengar sini. Mas baru buka SAPS sebab nak check kedudukan dalam tingkatan from Form 4 till Form 5.
And guess what. Okay first, UB 1 dah lepas. Mas memang dah agak ranking akan drop. Tapi tak jangka sampai boleh drop ranking yang ke 50 dan ke atas. Okay kita bukan nak berlagak but I'm telling the truth. Masa first check ranking terkejut juga, tapi bila fikir balik tak pelah.. Ujian Berkala Satu je pun.
Tapi sekarang sifat 'takpelah' tu dah bertukar jadi..... grrrrr jadi apa ya?! Entah lah! 
Jangan tengok markah BM kitaa, kita tahu kita tak pandai BM. Mat saleh celup katakan. LOL
 
Okay kita tahu kita tak dapat Straight A+ mahupun straight A atau pun 9 A atau 8A atau 7A tapiiii yang kita tak puas hati kenapa Pendidikan Islam kita dapat 8?? SERIOUSLY LAPANNNNN?! LAPAN? GAGAL?!
If this was put to comedy section, do know it's far from it. You played with my feelings. Okay kita tahu agama kita tak dapat A+. Agama kita dapat 86 je, but it's still A and I'm think I didn't deserve this. Ustaz saya nak markah saya balikkk............. HUWAAAAAAAAAAAAA T^T
Saya nak ranking asal saya.. Ustazzzzzz *nangis air mata darah, meraung-raung sambil hentak kaki*
OK-OK kali ni takpe. Kita percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya kan? :') Kita redha.
Yang penting sekarang focus pada Mid Term yang tak sampai sebulan je lagi. Cikgu Lela kata kalau ranking drop lagi kemungkinan Elit akan dirombak. Kita taknak.
And pagi tadi kita dapat Sticky Note dari
محمد شهرو الحلمي
p/s : Tetiba rasa teringin sangat nak fly Overseas guna result Trial SPM JE. Woooo mungkinkah??

Thanks read Fella {。^◕‿◕^。} Hit like if u like n drop comment

No comments:

Post a Comment