Hi. Do read and follow if you like. Thanks :>

Thursday, August 16, 2012

Awak Sila Faham T^T

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum people. Happy Eid- Fitr! One day to go... Alhamdulillah.. Ramadhan akan meninggalkan kita, berdoalah semoga kita akan dipertemukan kembali dengan Ramadhan tahun depan. Amin. InsyaAllah :)
cartoon, college, cute, exam, exams, fuck
Baik lah baiklah. saya sedar saya dah berhari-hari tak update. Sebab... malas nak on computer and harini baru je Ujian Berkala 2.. Welllll... Rasa nak terjun bangunan masa jawab paper Kejuruteraan Awam haritu.. Sedih dan sadis bila satu apa baca tak masuk kepala and I don't understand everything. I bet I failed....... Ya Allah sumpah Mas nangis tengah jawab tu. Tadi pun nangis lagi. Tak senang nak raya bila terfikir results. 
Tadi pun jumpa Teacher Jenny dengan Sir Ng Hong Seng. Teacher Jenny pandang Mas geleng-geleng. Aaaaaaaaaa and she asked kenapa markah Mas down. Math mod dapat 68. Bayangkan bayangkan!!?? Math mod is pretty easy.. but why I can't answered it.. I was stuck. Same Lepas tu Sir pulak... actually Mas taknak tanya, tapi Mastura yang ajak.. tak sangka pulak Sir cam Mas.. lepas tu dia cakap.. Maslina.. Markah you down.. Lepas tu Sir kata lagi, aku FAILED ADD MATH tapi dia cakap dia naikkan aku 40, dapat D. BASED ON WHAT HE'D SAID LA.. tak tau le betul ke tidak. Paper pun tak dapat lagi. Kalau betul, Thank youu la Sir................ And I promise this will be the last WORST RESULTS EVER. Kalau tak betul pun, tetap taknak gagal.Taknak Failled apa-apa subject lagi! Taknak taknak!!!!!!!!! Bak kata Cika, time tunjuk results tu dekat parents kita liquid je mana-mana subjek yang teruk. HOHO.
Sesungguhnya saya bukan otak PKA dan Physics dan Add Math. Paling teruk PKA laaaaaa. Haduyaiiiiiiiiiiiii Mak Pah mesti marah >:(
Okay habis results. Nak cerita pasal Crush pulak aahh. HAHA. Okay tak dapat jumpa Crush for one week.  Yele crush je pun. Lantak kau la lantak kau la. Malas nak fikir time time cenggini. BTW though kau sekadar Crush, aku tetap jeles setiap kali ada orang hantar dekat wall kau, ada orang tag gambar dia dekat kau, lepas tu kau puji, even aku tahu budak yang tag gambar dia sendiri tu dah berpunyeeeee. Troll. Kelakar kelakar. Siapalah aku kan nak cemburu bagaii. *sigh*
boy, crush, girl, heart, her
boy, cross your mind, crush, dream, friend
Kau perasan tak.. setiap minggu aku try untuk contact dengan kau.. Well berhasil kot. HAHAHA waima kau sedar atau tidak, ada aku kesah? HAHA but actually I DO -.- Thinking to mention you, Yah let the world know who you are but I can't........................... malu. Sakit tahu bila kita terpaksa merahsiakan apa yang kita rasa. HOHO.
Aku ingin seperti Ali dan Fatimah, mencintai dalam diam, mengucap rindu dalam doa, menanti dengan kesabaran.
Aaa how sweet it is. HAHA. Wahai Encik Crush blok bertentangan.... Sila lah faham T^T. Eh eh tadi Ex-Crush aku Paan ucap selamat hari raya dekat sekolah tadi. HOHO Jangan Jelly maaaa :P
Oh okay mood raya aku dah datang. HAHAHAA Yahooo... Esok nak pergi beli tudung, last preparation :D Eh hari tu aku pergi Muar, Nah I don't understand the way of my Brother thinking. Balik sekolah je dia ajak pergi K-mall. Wonder and weird dekat Melaka melambak-lambak baju dan kain okay. Tapi bila dah sampai, naik second floor. Wahh rambang mata kitee tengok bajuuuuuuu. Kita beli kebaya biruuu. Muehehehe. Okay stop pasal raya..
By the way by the way, I'm so sorry kalau Mas ada sombong dengan siapa-siapa ke or.. I didn't reply any like(Facebook) back. I am the type of girl yang once you rejected me, I'll treat you like strangers. Anyway, bukan sengaja, but It's just me. Yes. Thank youu laaa lagipun time tu saya anggap awak kawan biasa je. Alhamdulillah saya tak dikurniakan rasa suka yang melampau ;D. 

Thanks read Fella {。^◕‿◕^。} Hit like if u like n drop comment

1 comment:

  1. teinrgat kat my crush kat sekolah dulu... selalu jumpa.. selalu text... selalu usha..
    tapi takde la couple pun.. suka jer.. hik
    camne la hidup dia sekarang... huhuhu :)

    ReplyDelete