Hi. Do read and follow if you like. Thanks :>

Tuesday, July 10, 2012

Le'France

paris, eiffel tower, night, city, gif

Bismillahirrahminrrahim. Assalamualaikum ^^
Nampak tak GIF tu? Paris wooo. Okay sekarang ni mood tengah mengada-ngada nak berangan bagai -,- Bahana novel ah ni! *Oi aku tergigit dua cili padi-Kantoi pergi depan jap amek handphone sambil jamah Bihun Sup mak buat
Kay berilah Mas peluang untuk berangan sekejap dalam anganan yang Mas cipta sementara. HAHA. Petang tadi lepas balik sekolah continue baca Novel Sayangku CASPER. At first malas sebenarnya nak baca, tapi entah-entah. JUST READ as the saying goes 'Bangsa Membaca Bangsa Berjaya* tough buku aku yang aku baca tu bukan buku Ilmiah. Who cares? Sekali sekala.....
Cerita tu agak complicated! Tapi aku faham. Yang pasti kalau ada orang tanya soalan Lisan dekat aku pasal novel tu, memang terkial-kial lee nak jawab. -,- After all, lepas dah reach ending dia, aww sweet gila. Berlatarbelakang Kota Paris k aku dapat bayangkan betapa indahnya cinta. TROL!
Thanks to the writer sebab dah bukak la sikit mata aku pasal Paris ni. Though aku dah lali dengar orang cakap Paris tu sinonim dengan cinta, but do I care? Tapi hari ni.... Waaaaaa aku teringin nak menyusuri Sungai Seine, Pont Du Carrousel, square du Vert Galant, candle light dinner atas boat. HAHAHAHA
Paris. Night view from Pont du Carrousel. SG
Square du Vert Galant *Taman air mata*
boyfriend, cosy, couple, couples, cute
Di bawah bulan purnama di Kota Paris, sebuah kisah cinta tercipta. Di hadapan Eiffel Tower, mereka berjanji sumpah setia.

Grr sweet gila. (y) Tapi actually aku tak la berminat sangat nak pergi Paris ni. Tak termasuk dalam List impian pun! HAHA.
Nak pergi tempat camniiiiiiii. Menenangkan :P Mesti ada yang seram dan teragak-agak untuk lying dekat  bunga-bunga tu? So do I! Takut-takut ada katak ke,, ular ke, harimau ke, kTipu xD. Tapi nak pergi jugak nak jugak... 
 
*gambar ni paling menenangkan* :P
Field of Poppies
field, flowers, grass, meadow, sky, yellow
*ni pun menenangkan :D*
enchanted garden, fence, field, flora, flower, flowers
Tetibe je aku rasa yang aku ni close to nature. Cehh close la sangat kan. HAHA.
Awak, nanti bawak saya pergi tempat ber-meadow macam ni.--' 
K gotta go. Daaaaaa Assalamualaikum :>

Thanks read Fella {。^◕‿◕^。} Hit like if u like n drop comment

No comments:

Post a Comment