Hi. Do read and follow if you like. Thanks :>

Wednesday, June 6, 2012

It's a SHAME

Assalamualaikum. Hai hai. Tadi jantung Mas hampir gugur and berdegup dengan kencang. Dup dap dup dap. SERIOUSLY. Ni semua gara-gara dok main cabar-2 la nii. Haiihh sabar jela dengan abang sayang kau ni Najiah :P

     Btw Fahmi, kau memang sengaja kena kan aku kan? Kalau budak tu tanya macam mana? High Five muka kau karang *jangan risau aku akan pastikan tangan aku berlapik sebab bukan muhrim* HAHA.

    Dari siang tadi takde siapa nak back up aku kan. Nasib nasib. Sama lah budak Melaka ni, Najiah and Maslina. Sabar aje lahhh :/ Ce tengok si Fahmi ni update apa jee! k dah start lee ni nak malu-memalukan. --'



Tak gunaaa! nasib baik Mr Tut tut tak tanya apa-apa! HAHA by the wayy aku dah jujur dahh Fahmi oii :p
Aku pun balas balik :p

 Haha padan mukaa. Najiah pun kena. Padan muka. But Mas rasa status tuu takde lee memalukan pun.. Jiwang adalah! By the way, kau apasal tetibe logout? kecut eh? HAHAHA tak de lah gurau. Dah lepas tuu pulak twin name kitee ni kejap-2 tagged a post. Alahaiii layan kan ajee le :)


bukan satuu tau! nah amek lagi





Hermm, bythe bytheway, Mr Tut tut kasi aku tunggu dia sampai dia habis SPM. Lolz :D
Kalau ada jodoh takkan ke mana 
k.. kitee nak citee tuu jeee.. Daaaa... Assalamualaikum :>







 
Thanks read Fella {。^◕‿◕^。} Hit like if u like n drop comment

1 comment: