Hi. Do read and follow if you like. Thanks :>

Thursday, March 28, 2013

No.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
  
Bangga tak bangga tak tengok gambar dekat atas ni? ;P
Assalamualaikum earthlings! So how's your day? XD Untuk entry kali ni, tak tahu nak letak tajuk apaa XD To be honest tetiba je rasa kaku nak mulakan mukadimahnya. Dah lama tak tulis blog. Buka je blog ada 2 silence stalker. Haaaaa siapakah gerangan andaaaaa? *mata kejap kecik kejap besar*
So semalam pergi makan Ikan bakar dengan Mas Aizeera, Jia, Wafi and Shafiq. Pergi dekat kedai Maslina. Best la jugakk Mas Aizeera buat Pavlova! Pergi lepas maghrib lepastu dalam pukul 10.30 dah balik. Yelaa anak dara kan tak elok balik lewat malam ;3 Lol
And, pagi tadi sumpah gua touching. Der, thanks eh? Pasal bio awakk tu XD Menangis gua taww baca. :') Thanks thanks thanks :'D
 Tapi serius weh sebelum ni aku tak pernah usya crush aku macam apa yang aku buat dekat kau sekarang. I mean, bagi kertas, lambai-lambai tangan, pergi cafe hari-2 semata-mata nak jumpa kau. Ada satu hari tu aku merajuk dengan BFF aku sebab dia taknak teman aku pergi cafe. -__- Lama la jugak three period kot aku tahan tak cakap dengan dia ;P
Anyway, ingat tak yang orang cakap pasal nak update 'cerita' tu dekat blog? Sebenarnya dah tulis dah.. tapi entry tu tak post. Tak yaa laaa eh? ;)
Aku baru perasan aku dikelilingi orang yang ambil berat pasal aku. Cehceh. Takde la, maksudnya.. kawan-kawan sentiasa ada bila aku nak bercerita. Thanks XD
And sejak akhir-akhir ni Mas kerap dilanda mimpi buruk. *Ceh* *Ini mungkin disebabkan ada orang tu pernah wish kita Sweet Nightmare -___- *
Semalam gua mimpi BFF guwa minat Crush guwa. Lepastu BFF gua tu mula menjauhkan diri dari gua. Dalam mimpi tu aku benci Crush aku dengan BFF aku. Huahuahua. And masa tu Cikgu Kamariah dengan Mak Pah yang pujuk aku. Guwa nangis dalam pelukan diaorang. THE HECK.
 Bila tersadar je terus sedih tau. Nasib baik hobi aku yang suka scroll-scroll Timeline Crush aku ni mendatangkan kebahagian pagi tadi. Lol. On the spot menangis der baca bio awakk
Weyy terperanjat kita check chatbox

Nota kaki : Whatever crap happen between both of you, Do know that I don't wanna lose you. Never. Ever.






Thanks read Fella {。^◕‿◕^。} Hit like if u like n drop comment

No comments:

Post a Comment